torsdag den 16. marts 2017

Hej

Hej Jeg hedder Line og jeg er 20 år gammel. Jeg er ved at studere til lærer i Esbjerg. Her bor jeg sammen med min kæreste. I min fritid er jeg meget sammen med min venner og veninder og så ELSKER jeg at stå i et køkken og eksperimentere med mad. Min ide med bloggen er at lægge opskrifter ind. De opskrifter jeg ligger ind er mad vi spiser i hverdagene og som er meget let tilgængelige. Nederst i hver opskrift vil jeg lige hurtig skrive om hvad jeg syntes om opskriften. Jeg vil også give tips til hvad man kan servere sammen med det jeg skriver om. Jeg håber at i ville kunne li' min blog og vil kunne bruge den til noget. I må meget gerne skrive i kommentarfeltet hvad i syntes om opskriften og om der er noget i ville ændre på den

håber i vil nyde den

- Line Platz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar